Konferencje i seminaria

Social Media: Boosting Advertising and Communication Tool

20.09.2011

W dniu 9 września 2011 r. odbyła się konferencja ‘Social Media: Boosting Advertising and Communication Tool’ poświęcona zagadnieniom prawnym reklamy w mediach społecznościowych. Konferencja została zorganizowana przez kancelarię Łaszczuk i Wspólnicy oraz międzynarodową sieć kancelarii specjalizujących się w prawie reklamy Adlaw International. Patronem konferencji były Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Firm Public Relations.

Media społecznościowe to nowe, coraz bardziej popularne narzędzie reklamy dla przedsiębiorców. Chcieliśmy się dowiedzieć, jak wygląda praktyka – jak media te mogą i powinny być wykorzystywane przez przedsiębiorców. Skonfrontowaliśmy wizję trzech grup: samych przedsiębiorców, agencji reklamowych i public relations oraz prawników. Uczestnicy konferencji wzięli aktywny udział w dyskusji.

Konferencję moderowali prawnicy kancelarii Jan Grygo oraz Paweł Chojecki.

Wnioski z konferencji znajdą Państwo w raporcie. [plik pdf]