Inne

Łaszczuk i Wspólnicy audytorem konkursów Media Trendy oraz Konkursu Twórców Reklamy organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

06.04.2010

W dwóch prestiżowych konkursach świata mediów i komunikacji marketingowej, organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy pełni rolę audytora, czuwając nad przestrzeganiem reguł konkursu i prawidłowością głosowania.

Konkurs Innowacji w Mass Mediach Media Trendy ma na celu wyróżnienie powstałych z inicjatywy mass mediów przedsięwzięć o charakterze marketingowym, których celem jest podniesienie atrakcyjności medium dla masowego odbiorcy oraz dla jego reklamodawców. Nagrody zostaną przyznane twórcom najciekawszych rozwiązań marketingowych na rynku medialnym ogólnopolskim i regionalnym oraz specjalistycznym (branżowym). Wręczenie nagród odbędzie się w trakcie Gali 26 kwietnia b.r.

Polski Konkurs Reklamy organizowany jest przez Klub Twórców Reklamy. Udział w nim biorą agencje ATL, BTL, PR, event marketing, interactive, studia graficzne, design, filmowe, fotograficzne, wydawnictwa, butiki kreatywne i małe firmy reklamowe, klienci, Domy Mediowe oraz media, a także jednostki samorządowe. Nagrody zostaną wręczone na Gali 27 kwietnia b.r.

Kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy od ponad 10 lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, świadcząc na jego rzecz pomoc prawną.